duminică, 8 ianuarie 2012

PUNCT ...si de la capat

Punct. Te- ai gandit vreodata cum un banal punct te poate salva de foarte multa suferinta? Cum iti poate salva mandria si o parte din sufletul tau ...sau cel putin ce a mai ramas din el Ai fost tradat ,umilit , nu mai cauta, nu mai inventa semne care nu exista crezand k vei salva ceva ce poate nici n -a existat ....pune punct. Si cat am cautat un punct!!! Nu -l gaseam , nu vroiam sa- l gasesc pretindeam k gaseam virgule, punct insotit de virgula, doua puncte, trei ,semnul intrebarii, semnul exclamariidar niciodata nu gaseam un punct. Unul singur. Le-am folosit pe toate pe rand sperand ....si sperand . Intai virgula (te iert, stiu k n-o sa se mai intample) apoi semnul exclamarii (iar!!) Si ne incapatanam in a folosii semnele de exclamare chiar de mai multe ori de cat ar trebui ,perseverand in prostie :)) doar k sa ajungem in final sa spunem .... iar !!!si iar!!!Apoi punct si virgula (hai sa luam o pauza) ...semmnul intrebarii (cum ai putut sa ma ranesti atat de mult?) ...multe semne de intrebare (???) Si in final multe puncte (ce as mai putea spune....)si pana sa gasesc nenorocitul ala de punct sufletul meu era rupt in doua. Uneori gasim tot felul de semne in incercarea de a gasii punctul sau poate mi bine zis de a prelungii agonia , sperand continuu k ceva se va schimba pana vom gasii in adancul sufletului afurisitul ala de punct.Dar in final chiar daca nu vrem sa-l gasim , sufletul nu mai poate. Asa k l-am gasit! Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu