luni, 23 ianuarie 2012

Sfarsitul epocii ...te rog

As vrea ....as vrea multe si nimic . As vrea sa pot oprii timpul in loc ...nu pt mine ..pt restul lumii . Sa trag aer adanc in piept fara sa fie nevoie sa reactionez in vreun fel ...sa-mi incarc bateriile, sa privesc in nestire, in gol , fara nevoi , fara obligatii , fara presiunea vietii , fara nepasarea celorlalti si sa o iau de la capat . Imi simt antenele dezorientate , simturile adormite si refuz sa cred ce vad , ocolesc realitatea de parca as putea-o schimba ...Dar oare as schimba ceva ? nahhh , probabil as face la fel ..over and over again, k doar ne place sa perseveram ;)noua oamenilor. Avem nevoie de cineva in viata asta ? nahh..poate doar femeile de copiii lor , o prietena draga spunea " singurul baiat dupa care am sa alerg vreodata ...o sa strige -mama ,ma prinzi?" timpl trece baietii se maturizeaza dar in final tot au nevoie de o femeie sa -i prinda . Unii barbati au nevoie de o femeie puternica care sa fie a lui ....iar alti barbati au nevoie de mai multe femei dar care adunate nu fac cat ..una . Nu mi-e teama sa privesc inante , nu mi-e teama sa privesc sfidator in sus daca e cazul , dar nu voi mai privii niciodata in jos ...poate doar k sa-mi admir pantofii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu